När det inte blir som planerat...

Trodde att eftermiddagens trevligheter skulle bli lite längre än vad det blev..
Så va faktiskt hemma till kvällens cirkelfys..
Dock utan mina vanliga krigare, men hittade kvinnan som va med i min "grupp" från förra passet så hon o jag körde ihop..
 
Var jättekonstig i kroppen..
skakis o lite illamående, tror det berodde på att jag hade svårt att se vägen i bilen på vägen hem o blev lite åksjuk kanske... eller för att jag inte ätit så mycket under dagen..
 
Så slängde i mig en banan innan passet och visst, det gick inte jättebra men det va ju bättre än inget:D
 
Ikväll blev det två varv överkropp, sen två varv ben..
sen tabata med två olika övningar som avslut..
Kul med förändring, men kände inte att det gav samma effekt på nått sätt..
 
Vi gjorde 30 sek jobb o 10 sek vila..
30 sek gick väldigt fort, hann ju knappt ner i plankan innan det va över:D
Inget o gnälla över, jag vet, men jag hann inte känna utmattningen direkt..
 
Blev så glad när jag gjorde armhävningarna med fötter på lådan o det kommer fram en främling o klappar mig på axeln o säger "du är grym på det där"..
Självförtroendet ökade kan jag erkänna:)
 
Tack alla fina vuxna och barn för en bra eftermiddag...
Nu är jag redo för ny vecka o nya utmaningar!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt syrran

Du e grym på dina armhävningar 💪🏻

Svar: Tack !! Jag älskar dom! haha
Pila

2015-10-25 @ 21:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0