Crosstraining

Ikväll fick det bli crosstraining efter jobbet..
Insåg att jag körde det på juldagen sist:D
Att gå till ett pass utan en aning om vad som väntar är både kul men skrämmande!
Just ikväll va jag ruskigt sliten o kände mest bara en suck för att ens orka ta mig dit!
Men... Som alla vet så ger träningen energi, vilket det gjorde denna gången oxå!
Det är ofta ett par olika övningar i en wod, alltså om o om igen i X antal minuter..
Denna gången va det 4 min med två olika övningar, sen bytte han o ökade till 7, sen nya i 4 min till..
O sen va det 3 olika övningar som nöttes i hela 18 minuter!
Det låter inte mkt men när man gjort lite över 120 benböj o typ 80 pushpress o 60 fällkniven som "det sista ni gör" så är man ruskigt sliten vill jag erkänna!
Men känslan efteråt är för himla fin alltså!!

Nu blir det nog ett pass på söndagkväll, sen får jag se hur kommande vecka ser ut o blir..
Det är fortfarande lite knepigt att pussla ihop alla mina önskemål på veckans 7 dagar, o så märks det att trycket ökar på jobbet o jag blir mer o mer sliten..
Men vet ni, om 9 veckor har jag semester haha!!
Kom fram till en sak idag, jag va utomlands hösten 2014, o våren 2015, det gjorde allt lite lättare att "hålla ut" fram till förra semestern, nu har jag jobbat en hel höst o vår o tror det är därför det går lite extra trögt ibland..
Men allt har ju nått gott med sig, sägs det ju!

Nä nu ska det sovas så jag kan ta fredagsjobbet med ett leende..
Tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0