Halvvägs!

idag är det jobbdag 4 av 7, så man kan kalla det för halvvägs mot 2 dagars ledighet.. 
hoppas att det händer nått trevligt då jag insåg att det är Valborgsmässoafton i helgen...
 
jag tänker fylla dessa kvällar men träningspass, då slipper jag rulla tummarna o titta på klockan:D
 
men då jag slutade tidigare igår så lyckades jag hinna med en jättetrevlig, lugn o mysig kväll..
så borde överleva till lördag nu!!
åkte o handlade lite frukost igårkväll o fick se dessa söta påsar vid lösgodiset..
Lika stor som min hand typ..
vet att maxi här i stan har tagit in mindre påsar, men tycker alla butiker ska göra likadant!
det är inte logiskt att ha påsar som rymmer kilovis med godis..
man äter ju på tok för ofta med ögonen.. :/
 
nåja, nu ska jag tagga jobb, sen pump!!
woopwoop
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0