In the Wood!

Efter snabba timmar på jobbet va det dags att packa väskan för lediga dagar väntade på mig.. 
 
Denna gången följde löparskorna med.. 
Så efter frukosten idag blev det en runda, jag hade ingen aning om vart jag va kan jag erkänna!
haha men tillslut kom jag ut på stora vägen o jag kände mig tryggare.. 
Så den rundan blir det fler ggr! 
Efteråt va jag inte katig (måste ta en ordentlig funderare på rökningen alltså)
så la mig på ängen o väntade in andningen innan jag stretchade lite.. 
det va så tyst, o vårvärmen va så underbar o jag kom på mig själv njuta, av allt! 
 
Hann inte ens duscha innan det blev dags för en sväng till skogen o agera assistent, men tur det för svetten rann efter tunga lyft o sen skogspromenad i stålhättaskor:D
men åh va jag hittar lugn i naturen.. 
 
Eftermiddagen bestod av lite mat o bus en bit bort härifrån.. 
 
Så nu är jag landad i soffan o om en stund ska det mumsas räkisar.. 
 
Imorgon är jag ledig o det är dags för combat OCH sh'bam !
syrran lurade med mig på det sistnämda haha.. 
Kul men vet redan nu att jag är den yra hönan som studsar åt fel håll:P
men ska bli kul att träna ihop med henne, borde bli oftare bara.. 
 
På tal om att träna ihop, min dtr-partner har idag flugit ur boet för att gå all in i ny stad, nytt jobb o  ge 90% till sin tös.. De 10 resterande ska han lägga på medley haha!! 
Denna människa va faktiskt den som slog undan benen på mig, fick mig att slå huvudet i marken o vakna till! 
Han kunde säga saker som gjorde mig vansinnig, enbart för att jag egentligen visste att han hade rätt, men inte vågade erkänna det för mig själv.. 
Han fick mina murar av trygghet att rasa så jag tillslut vågade ge mig på det okända, o det har fått mig att växa som människa! 
Alla sjuka idéer vi haft för oss o alla äventyr o gapskratt framför varandras spisar.. 
Ja, mycket mat har det blivit haha! 
 
Nu ser du till att fortsätta träkna o pusha dig själv som du alltid pushat mig!!
vi har ett lopp framför oss you know!!
vill bara säga tack för allt du gjort för mig, alla ggr du bankat in sanningen i mitt huvud! 
jag va nog en svår nöt att knäcka men är tacksam att du inte gav upp!! 
O framför allt, stort lycka till på jobbet o med kärleken:) 
nu kan det bara bli bättre!! 
Ps: det va väl fågelskit på min Motorhuv va?:D 
 
tack för mig, hej! 

Kommentarer
Postat av: Nanne S

Tack själv bästaste Pila-plutt! Kan inte ens skriva vad du gjort för mig. Finner inte orden men jag tror du redan vet! ❤ Dreamteam Ringvägen forever! 💪 ✌

2016-04-03 @ 21:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0