Underbara dag!

igår va det ledig måndag! 
o snacka om att jag fyllde den med massa trevligheter från morgon till kväll!
vid 10.30 va det dags att testa pumpen på medley i Växjö Med J!
gick hyfsat men streckte nacken tidigt under passet så va lite nojig där ett tag för nackspärr men de gick ändå!
det va 3 små bebisar med då mammorna får möjlighet att träna o ta med sig dom så musiken va inte så hög, vilket va lite trisst!
men vi va nöjda efteråt o vi gjorde det bra!!
Sen blev det lite handlande o mat i magen innan jag drog mig tillbaka för lite plantering i blåsten!
hann precis klart då jag fick kaffebesök o ett litet avbrott.. 
Sen va det dags för middag som blev tunnbrödsrulle:P
laddade o klara så bar det av till skogen o jag fick möjlighet att köra motorsåg för första ggn i mitt liv haha!
det va ju skitkul!!
men mörkret kom snabbt så fick lösa belysning genom maskinen!!
Jag uppskattar verkligen att få hjälpa till, o att vara ute i naturen är ju för himla härligt!!
 
men oj vilken träningsvärk jag känner idag i armarna!!
loveli!
nu är frukosten nere så ska snart åka mot jobbet.. 
Ha en härlig tisdag!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0