Det är som det är..

En ledig dag med sol, träning, lite viktiga samtal och städning...
 
Då mina provsvar visade sina bästa sidor och inga vidare bra svar från en annan sk sköterska idag så är det nog bara jag som är ur balans, där av mina "bekymmer"...
 
Kan man inte knäppa med fingrarna o så är allt normalt igen?
Så mkt skräp som jag ätit sista 2 månader borde jag gått upp i vikt, men icke!
Men, kan inte fortsätta som jag gör för en dag säger det pang, o då rullar jag fram..
Det där med fika på nätterna är inte alls bra.. hahaha!!
O bara för att andra kan äta godis innan frukost betyder det inte att jag kan det...:D
 
Nåja, tiden får utvisa hur kroppen vill göra med mig..
Går ju inte direkt ner mer iaf vilket känns bra, men aptiten är lite si o så fortfarande..
Hittar ingen inspiration till matlagning, o det va länge sedan jag kände det där suget efter något..
Att äta för att bara just äta är inte så kul..:/
 
Gårdagens combat gick kanon då jag hade tre av mina krigare jämte mig...
Det gör massor att se andras kämparglöd i ögonen...
Hade så sjukt ont i armarna o skulderbladen efter helgens skogsarbete..
Nästan så att det fick mig att må illa när jag använde musklerna på förmiddagen...
Men ser trots allt fram emot fler timmar bland alla dessa stockar:D
 
Vaknade idag med öm kropp, men beslöt mig ändå för ett lunchpass pump..
N valde att byta ut alla låtar, vilket gjorde att man inte visste vad som väntade..
Men mest nöjd är jag med mina 20 kgs frivändningar på sista varvet..
 
Då solen varit enormt varm o fin idag så valde jag att ta en promenad under eftermiddagen så jag fick lite D-vitamin, sen tog jag tag i lite städning o nu sitter jag o blädrar på pinterest o letar inspiration...
 
Tatueringstiden är nämligen bokad, men motivet är inte klart:D
 
Nu laddar jag för några dagars jobb igen..
O mentalt för kommande utbildning..
Tvi fan o allt det där...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0