En kanonhelg !!

en lugn o harmonisk fredagkväll med pizza o lite firande av olika anledningar på Ringvägen startade en helg i Pilas tecken! 
Lördagen började med jobb som sedan blev förberedelse för utgång.. 
Ca en timma innan "avfärd" blev det inte som planerat men jag va inte bitter:P
kvällen blev jättebra ändå o alkoholen rann lätt kan jag meddela:)
 
efter dagens frukost va tanken att ta tag i saker o ting här hemma, blir lätt glömt:D men styrde bilen mot vrum för middag med familjen Istället..
va mkt trevligt tycker jag:)
o det känns bra att vi gör om det nästa söndag igen:)
 
hann hem till kvällens cirkelfys, som inte blev cirkel utan två omgångar överkropp o likadant med benövningar.. 
Det gick över förväntan faktiskt!
men måste ta tag i rörlighetsövningar alltså!
jag kan inte springa o kråla med armarna samtidigt haha!!
 
nåja, jag är grymt nöjd med både passet o allt va jag fått vara med om denna helgen.. 
Tack alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0