Sjuk!!

minns inte när jag va sjuk sist! 
men idag är det 2 dagen på 4 år på jobbet som jag va tvungen att sjukskriva mig! 
Nödvändigt ont!
en hosta från helvetet, en näsa som rinner, en feber som kommer o går med toppar som får mig svimfärdig!
svettningar som får hela kroppen att pulsera inombords!!
jag kämpade verkligen för att kunna genomföra gårdagens planer, men fick se mig besegrad efter 2 timmar, så jag kröp skamset tillbaka till korset:/
även om jag verkligen försökte sminka bort ett "sjukt" ansikte så ljuger aldrig ögonen..
Men utan sminket är det värre!!
Nu hoppas jag att detta vänder snabbt, har inte lust att känna mig så ynklig längre!! 
 
Hoppas ni där ute slipper sån här skit o kan njuta av solen idag!!
jag ligger i soffan o tittar på den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0