Truckkort..

I söndagskväll tog vi tåget mot Malmö...
va på hotellet ca 23.30 o jag gillar verkligen comfort hotell i Malmö..
Rummen är så häftiga,,
Hotellet i sig är ju ganska ovanligt oxå..
 
Vid 8.30 tog vi taxin mot Motiveras lokaler nere vid hamnen..
En svinkall plåtbyggnad med ett litet rum där vi hade lite terori några timmar...
 
När vi va klara med den skulle det köras truck..
o va fasen, det va ju eltruck?!
vi har ju disel o jag vill ju höra lite brum:D
men jag är impad av L som körde kanonbra..
 
Jag va ute o passade på att ta lite sol ibland:D
Va svinkallt i byggnaden så fötterna va som isbitar!!
 
Vid 16.30 tog vi en taxi tillbaka till stationen..
Den är oxå grymt fin..
Inte lika "stel" som stockholms station...
 
Så här ser ni två filurer som har truckkort!

Va i stan runt 20.00  o den duschen va inte helt fel alltså...
La mig i soffan 2 min o andades ut för att sedan hoppa in i bilen o dra återigen...
men jag va inte katig idag vid 5.30..
Men är ledig idag så ska strax ner o pumpa lite innan jag ger mig iväg för lite shopping...
 
tack L för alla skratt o för en bra resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0