Crosstraining.. typ!

I lördags blev det hemmapass combat..
Söndags va det cirkelfys..
Igår Combat
o idag crosstraining...
Behöver jag säga hur dåligt det gick ikväll?
 
Inte alls på topp..
Det va tungt, o flåsade som en gris!
 
Usch..!!
Men jag va där!
O det är huvudsaken...
 
Nu tar jag en träningsfri onsdag iaf...
 
Visst har vi haft en fin dag idag!!
Då passade Dreamteamet på att ge sig ut på fotoäventyr..
Men som vanligt så kan vi inte va normala:D
Jösses säger jag bara!!!
 
Jag hoppas du bjuder på dessa J...
Hahaha...!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Janne

Jag saknar allt några toppenbilder men med respekt av de som ser dem kanske de bör förbli hemliga!Men en sak är säkert! Vi är så j*vla schnygga! Dreamteam Ringvägen forever!

Svar: Jag vill inte skämma ut oss totalt ju😆 Oja, vi är apsnygga!!
Pila

2016-01-05 @ 21:39:45
Postat av: Sandra

Kan bara hålla med! Ni är inte kloka men ni e ju sjukt snygga :)

Svar: Hahahaha...!! tack syrran, tur du är släkt med mig:D
Pila

2016-01-06 @ 09:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0