Första hemmapasset!

jag har gått o blivit en rastlös rackare!!
trots att jag tar mig för en hel del så skriker huvudet ibland !!
så efter dagens jobb så blev det middag, tvätt o avfrostning av frysen..
Efter en kort promenad till Willys så bestämde jag mig för att gå hem o köra ett hemmapass combat!!
inte lika kul att stå här själv, men det gick över förväntan o jag hade många tankar i huvudet jag ville slå bort!
o nog gick det vägen:) 
så skönt att ligga på mattan helt
svettig o bara känna känslan av att återigen vunnit över sin latmask! 
Nu ligger det 3 dagar med pass framför mig! 
Cirkelfys, combat o crosstrainingen! 
Kan nog allt njuta av en ledig onsdag sen:) 
kör hårt där ute!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0