Hjärnan!

en geléklump med massa konstiga trådar hit o dit..
tänk att den kan ställa till det så förbaskat.. 
 
så pass att kroppen slutar sammarbeta.. 
Har sedan början av december inte haft fokus i vardagen.. 
Upp o nergångar, förvirring o inre stress som jag inte kunnat kontrollera.. 
Detta har förmodligen gjort att min kropp är ur balans..
äter onyttigt, men går fortfarande ner i vikt.. 
Jag ser blek, trött o sliten ut konstant.. 
ja, till o med mensen spelar mig ett konstigt spratt.. 
Att inte ha kontroll över sin kropp är irriterande o skrämmande..
är det tankarna, eller är nått annat som är fel?!
 
hur kunde det bli så här konstigt!?
nu vill jag att kropp o knopp börjar sammarbeta igen!!
 
 
Ska ner o köra cirkelfys snart.. 
Jag är så pepp, not:D 
ingen i mitt team ska med, men får köra på för dom oxå.. 
 
Februari står för dörren, välkommen säger jag bara.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0