Stockholm

i tisdagskväll bar det av med tåget mot Stockholm..
2 sprängfyllda dagar med mässa väntade på ett hotell i Upplands Väsby.. 
Jag va som vanligt grymt opepp på detta då jag inte tycker om att resa iväg på saker jag inte har full kontroll på.. 
Resan dit var vidrig! 
Åksjuk på tåget efter 20 min då jag satt åt fel håll..
gjorde allt jag kunde för att hitta en lösning med va för sent!
satt felvänt i stolen, satt med fötterna i gången o tittade bakåt men med vagnar som inte rörde sig på samma sätt som vår så blev det inte alls bättre..
va skapligt nojig sista timman innan vi var framme! 
Taxidags mot hotellet i ett sent stockholmcity..
kl va nästan 22.30 när vi checkade in o illamåendeT hade lagt sig.. 
Va hungrig så köpte en sallad o ölen blev serverad:P
somnade som en sten vid tolv..
 
dag 1 började med frukost vid 7.30 o sen va det bara att beta av monter efter monter fram till 17.20.. 
Bosse från äntligen hemma besökte oss för att prata lite om marknadsföring I pausen.. 
 
Kvällen kom o det blev hummersoppa, oxfilé o en supergod chokladkaka serverad i festlokalen..
årets butik, årets medarbetare o årets monter fick pris o sen kom Pernilla wahlgren o sjöng 3(??!) låtar.. 
Vid elvatiden fick jag panik av allt Stim av ca 400 lulliga kollegor så jag tog en stund med tvn på rummet innan jag gav upp för dagen.. 
Dag 2 gick hyfsat, värre för vissa! Haha
men eftersom det va signalfel på tågen så blev vi sittandes på stationen i ca 2 timmar innan vi sakta men säkert kom hemåt..
 
idag är det stora rea-dagen o det blir slitsamt att beta av dessa arbetstimmar känner jag.. Men det är ju fredag:)
 
så nu har jag lyxat lite väl mkt vad det gäller godsaker så imorgon har jag lovat mig själv att köra morgonpump.. 
woop woop:)
 detta såg jag från hotellrummets fönster:)
Skitfint hotell måste jag säga!!
så nu laddar vi om för ett år med nyheter o glada kunder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0