Vilket pass!!

Efter 5 träningsfria dagar bestämde jag mig för att hänga på syrran på förmiddagspump idag 9.30...
Det är inte jättekul anser jag då jag inte har någon direkt energi på morgonen...
Hinner ju bara med lite frukost innan det är dags...
 
Men idag hade jag energi, jag hade viljan och jag gjorde det riktigt bra anser jag....
 
man va lite skakis och illamående då o då men oj va känslan är skön när man går därifrån...
 
Sen ger det energi för resten av dagen:)
 
Så har städat lägenheten, tvättat bilen och en maskin tvätt hänger på tork..
 
Nu ser jag fram emot söndagens cirkelfys...
och vet ni, jag kan gå på måndagens combat oxå:)
Wiiie...
 
Inget ska få rubba mig nu..
Ingen o inget..
Jag är så nöjd med var jag är o vad jag åstakommit fram tills idag...
 
Att inte behöva "skämmas" över sin kropp är för jävla fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0