Vinter på riktigt

nu är det kalla tider! 
o det är svinkallt inne hos mig så får gå i extrasockar om dagarna!! 
Illa!!
 
men efter en härlig frukost så körde jag upp till syrran o vi gick ut för att fota lite..
saknade dock solen vi hade hoppats på.. 
Kalla fingrar o tår fick vi på köpet:P
 
igår hade jag en ruskigt bra fredagskväll med en sprudlande Pila o en energi som jag inte haft på evigheter! 
Så jag lallade omkring här hemma, sjöng o styrde med lite allt möjligt..
hamnade i garderoben o provade alla byxor jag äger! 
8 par hamnade i en påse, de är för stora!
det känns bra, men ledsamt när favvobyxorna försvann!!
men men..
nu ligger jag på strax över 68 kg, o som sagt är jag helnöjd men vill gärna utvecklas i muskler. 
Alltså måste jag äta mer och "rätt" för att inte lägga på mig i fett.. 
Så hur gör man?!
vet att jag inte kan förvänta mig så mkt av passen utan att gymmet i sig skulle ge mig lite mer, men så var det ju det där med motivationen o maskinerna.. 
nåja, det löser sig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0