Det snurrar i min skalle!

konstant!!
börjar bli ledsamt.. 
Återigen säger kroppen ifrån med lite för låga siffror på vågen o strul med hormoner o shit!
har aldrig varit med om att tankarna kan fucka up en kropp så här:/
det enda som hjälper är att slappna av, men jag går på högvarv o hade hjärnan varit en motor hade det rykt ur öronen nu.. 
Förstår inte varför jag måste analysera saker så förbannat.. 
Ser man på det stora hela finns det inte ett skit att noja över, bara jag som tänker längre än vad som är nödvändigt!
 
på tal om nödvändigt, ledig måndag idag o det fina vädret är här för att stanna ett bra tag..
startade dagen med härlig sovmorgon o en kaffe ute i solen med fågelkvitter!
 
Så himla underbart! 
Sen va det dags att ta tag i dagens måsten som att fixa med Handels då jag ökat i tid o kolla lite ledighetsregler inför ännu en begravning.. 
Sen hoppade jag i skorna o gick ner på stan o shoppade lite hos Pulverpelle.. 
Testade ju SAW för ett tag sen o vill uppleva den pumpen igen:)
sen köpte jag lemon ceesecake protein för att den är så satans god:)
poff, pengar borta !
men man lever bara en gång!
så ser fram emot båda ikväll då combat står på schemat !!
äntligen!
blir bara någon gång i månaden nu mera:/
 
sen va jag o fick en ny tid till att för en gång skull göra klart tatueringen.. 
OM det nu går vägen.. 
Kan tycka att man kan vara lite snäll o ställa upp när man avbokar en tid timman innan man ska vara där, men nä.. 
Får snällt vänta till mitten av juni, en varm sommardag då jag helst velat pressa i solen..
men men., 
det är bara att bita ihop.. 
 
Nu gör jag det iaf, pressar i solen alltså:) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0