När man ....

.... Älskar sig själv lite extra mycket!! 
Efter en grymt dålig natt med bastuvärme o på tok för lite sömn va det slitsamt att ta sig igenom jobbets timmar.. 
O tanken slog mig ofta att bara åka hem till soffan o möööla en pizza eller nått med smarrig choklad..
att jag bokat pump va inte alls lockande...
men jag vet hur bra man mår efteråt, så bet ihop.. 
tog lite extra pwo o begav mig ner till gymmet.. 
Redan från start kunde jag se en spegelbild som bara blev mer o mer bred över axlarna o jag njöt! 
Stången va stundvis tung, men endorfinerna kom o jag gav allt va jag klarade av.. 
Många ggr fick jag säga till mig själv att " när det gör ont, då ger det" 
att sen komma hem o vara så gott som klar med alla måsten va fint som tusan.. 
 
Nu kämpar jag på i två dagar till sen är jag ledig:)
hoppas att jag får min önskan i uppfyllelse..  men det får tiden utvisa:) 
 
vet ni, jag är fan grym!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0