Tack gamle man!

Han är 70 bast, o jag brukar alltid ta en snabb pratstund när han kommer tillbaka från sin löparrunda.. Så oxå idag! 
Jag satt på balkongen o rökte, han stod nedanför, svettig o lycklig att han fortfarande har hälsan i behåll, som han själv sa! Det taggade mig! 
Så på med löparkläderna o ut! 
 
Jag tog inte med telefonen denna gången..
vilket va synd då jag hade sådant härligt flow i stegen o kände verkligen hur bra jag sprang. 
Kollade tiden när jag kom hem o slog tiden med 5 minuter sedan sist jag sprang samma runda! 
Tur man sparar sånt på runkeeper:) 
men kan erkänna att det va svettigt! 
Ja, det droppade från ansiktet haha 
Men Gud va nöjd jag är..
o fick mersmak så snart är jag på det igen:) 
det är ju så sablans enkelt, bara spring!! 
 
Bra start på denna lediga helg! 
O jag vet att den blir bättre:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0