Tillslut så..

hade tanken på att springa en runda efter jobbet.. 
Vädret va helt ok o söndagsträningen blir inte av imorgon o ville ändå göra nått i träningsväg under helgen.. 
Men jag fick en liten överraskning jag inte alls räknat med precis innan stängning, vilket ledde till att min plan uteblev, men inte mig emot:P
eftersom det roliga tog slut så bestämde jag mig för att ta tag i löpningen ändå..
sagt o gjort!
5 tunga km blev det..
tryckte i halsen tidigt o andningen va snabb men jag ville så gärna få en bra tid så jag höll tempot..
det visar sig att det gick vägen:) 
Men, den planerade milen i aug känns på tok för långt bort just nu..
att springa det dubbla liksom, men får nog inse att det tempot inte går att hålla.. 
Huvudsaken är att jag tar mig runt, sen får tiden kvitta..
det är utmaningen jag vill ta, att våga ge sig in i nått som i min värld va omöjligt för ett tag sen.. 
att ens kunna springa är stort nog för mig!!
jaja, bara att nöta på:)
 
nu har jag tagit kväll, o ligger kvar här i soffan resten av tiden..
magen o jag har varit osams ett par dagar, o så även ikväll..
men slog mig nu att det är lactosen i den turkiska yoghurten jag haft i smoothiesen..
så nu ska jag va snäll mot magen några dagar:)
 
imorgon blir det jobb, dag 7 av 12:/ 
men tänkte ladda batterierna lite imorgonkväll:) 
det gör susen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0