1a april

O jag lyckades få till ett bra aprilskämt till mina föräldrar, som dessutom gick hem..
haha stackarna..:D

Gårdagen blev lyckad..
Massa gott o lite för mkt alkohol..
både cider o likör slank ner lite för lätt..
Men oj va jag har skrattat.. :D
När bra människor samlas kan saker o ting bli lite smålustiga..
Sängar gick sönder, upplärning av mest störande uppvakning av andra, gladiatiorena, lägenhetsinspektioner i mörker o allmänt struntprat:D
Tack alla:)

Va hemma runt 4 med en mindre härlig helikopterfylla..
Tog ett glas resorb o la mig o tror jag somnade direkt..

Vaknade ganska skapligt idag ändå..
Har tagit lite frukost o ännu ett glas resorb o hoppas att jag får lite ork o fokus igen..:)

Ska tvätta av bilen senare..
o stryka min arbetströja..

Idag e sista dagen innan jobbet börjar..
Lite nervöst faktiskt..
Mest för att jag inte ha någon kontroll på saker o ting..
Vill bara komma igång o få mer koll på läget..
Veta min uppgift liksom..!

1a april innebär oxå vägning o formbilder..
Så idag stod vågen på 62.3 kg.
1 mars stod den på 61,7 kg men eftersom jag hade en downperiod för 1,5 vecka sedan så visade vågen 63 kg just då..
Så jag e nöjd..
Jag vill ju bygga mer muskler, så vågen bör väl stiga oxå..
Borde titta mer på formbilder o känna efter i kläderna istället..



Så här ser det ut just nu..
Lite lagom enligt mig:)

Nä, nu måste jag ta tag i dagen..

Akta er för fula skämt;)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0