Efter solsken kommer regn..

Borde väl vara tvärt om?

Varit ute på en 40 minuters runda, o solen kom o gick lite..
O nu, ja nu öser regnet ner..!!
När kommer det fina vädret??



Idag gjorde jag en vitaminboost till frukost..
Mixade kiwi o annanas o la lite snyggt i ett glas..
Sen en smarrig fralla o lite flingor till det..



Tänk va lite fantasi kan göra..:)

Ska strax åka mot jobbet..
börjar lite tidigare idag, eftersom jag tar en längre rast..
Ska kolla på en lägenhet, får se vad jag tycker..
Finns det ingen balkong går den tyvärr bort direkt..
Finns ju inget mysigare än o sitta ute en sen sommarnatt o prata skit med en kär vän:)
Men titta vill jag göra iaf...:)
Hade en annan på gång oxå, men det verkar gå trögt.. hrm..

Jag har ett o annat att ta itu med när jag kommer till jobbet..
Men det borde jag lösa ganska bra, hoppas jag.. :/

Ikväll skulle det varit boxercise, men kan som vanligt inte gå..
Det e så irriterande...
Men ska antingen göra ett hemmapass, eller blir det en promenad..
Det får helt enkelt kvällen utvisa..

Dags o dra..



Puss o kram

Kommentarer
Postat av: ....

stressa inte med att hitta lägenhet , vänta tills du hittar en som du värkligen vill ha

2012-04-25 @ 16:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0