En bra kvinna reder sig själv..

Japp, idag va det dags för däckbyte..
Bättre sent än aldrig..

Så idag tog jag faktiskt på mig mina gamla arbetsbyxor..

 

Sååå sköna..

Ner till Haga o ladda med lite kaffe innan jag o far min gick ner o startade arbetet..

Han sa vad som skulle göras, o jag gjorde som han sa:D

Tillslut, efter ca 2 timmar va de gamla borta o de nya på..!

Ja, det tog lite längre tid än man kanske trodde, men nu e det ordentligt gjort o de sitter..

Bild kommer senare, för den e fortfarande skitig..

Ska tvätta den imorgon!!

 

Hade ingen ork/idé på mat idag så hittade en burk ravioli i skafferiet..

Men uuuhhväääk, det va inte gott:D

 

Nu har jag duschat o fixat till mig lite..

ska förmodligen ner till E sen..

 

Fick en liten surprise idag, så om allt går som det ska så kanske det blir en spännande onsdag..!

Får hålla tummarna..:)

 

Imorgon ska jag träffa en fin donna ute i skogarna..

Ska bli himlans nice..:)

 

Hoppas ni får en trevlig kväll..

 

Puss o kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0