Fredagsmys!!

Sitter i stan nu..
Är så kallad barnvakt till min fina systerson..:)

Kom hit efter en heldag på jobbet..
en segare dag än vanligt..
Men den gick över den oxå..
Blir nog bättre imorgon..:)

På lunchen fick jag idiotrycket o drog till karlssons o köpte godis..
Fanns massa gott påskgodis så plockade på mig en påse o åkte tillbaka..
Tog en kopp chocholaté från maskinen o vräkte i mig choklad..
Magen fick en o annan chock o gav mig både illamående o kramper resten av eftermiddagen..
Varför fattar man inte då att det inte e bra o nyttigt?

När jag kom till gökgatan va busen i full gång..:)
Så mamma Sandra o pappa Daniel lämnade skeppet o drog mot andra äventyr o lämnade mig o busfröt ensamma:)

Det har diskats, duschats o lekt lite i sandlådan..
Trappan skulle så klart upptäckas o ja, det gick bättre uppför än nedför..
Haha tur man håller i :)
En teckning hänger på kylskåpet som Elias har ritat till sina föräldrar..
O han o jag har gått mellan kylen o skåpen o hittat godsaker,,
Jag hittade choklad, o han jordgubbar..
Hrm, borde det inte vara tvärt om där? :/
Aja, ätet är ätet.. :(

Han fick i sig en hel del yoghurt, o se så gott det va..:)



Han e så duktigt:)

Sen blev det tandborstning o mys i soffan..
Lite sång på det o nappen så snarkade han gott i mitt knä..
Han e så mysig när han gosar in sig i mig o  när han springer förbi o ger mig en kram innan han går vidare..:)
Det värmer gott i mig då:)

Nu ska jag fixa till min sovplats o krypa ner..
Får se när syrran o Daniel e tillbaka..:)

Tack Elias för ikväll..
Du är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0