Freeeedag...

Då va det redan fredag..
O jag tog mig ut på en morgonpromenad, trots att jag hade velat ligga kvar halva dagen..
Måste försöka ta mig i säng lite tidigare om kvällarna...

Har ätit en smarrig frukost som blev havregrynsgröt med mandel o solroskärnor..
En smootie med mixade bär o proteinpulver.
O knäcke med ost o kaviar...


Någon som såg "du e vad du äter" igår?
Frukt va tydligen inte bra..?!
O mjölk va inget vidare heller..
Hrm.
Snart kan man ju inte äta nått..:/

Det e väl bär o sojamjölk som gäller då antar jag?

Bröd visste jag inte var så bra..
Speciellt vitt..
Men en mörk mjuk fralla då o då e ju bara föööör gott..:)

Om en timma ska jag dra till jobbet..
Jobbar hela helgen o även måndagen innan jag tar en dags ledighet..

Hoppas ni får en bra fredag..
Ikväll e det jag som blir bjuden på mat..:)
Det ryktades om räkmacka..;)

Vi säger så, hej...

Kommentarer
Postat av: Suzette

Lchf innebär varken mjölk eller frukt!

(men jag saknar päron;)..)

2012-04-27 @ 12:48:40
URL: http://suziettan.blogg.se/
Postat av: Vera

Socker socker och åter socker ! Det är vad som finns i frukt och mjölk.

Men ja, som du säger, snart kan man inte äta något. Själv säger jag, ät det du vill- i lagom mängd :) Man kanske inte ska hinka i sig 2 liter mjölk om dagen, men vad gör ett par dl i gröten ? ;)

2012-04-27 @ 21:48:36
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0