Huuua!

Nu ropar både kropp o knopp efter sömn!!

Varit en lång dag på jobbet..
Massa ordrar, mottagningslistor, avvikelser o annat så hjärnan fick jobba en hel del!!

Sen efter jobbet körde jag raka vägen till syrran o åt..
H va där med sin fina son..
Kul att få träffas igen:)

Kl slog 20 o vi stod redo med stängerna..:)
armar, ben, axlar o rygg fick sig en genomgång som heter duga..!!
Men känner att det e biceeps som får mest träning..
Kanske ska öka lite på det andra då..
Ben tar jag alltid för svagt på, o likt förbannat höjer jag inte:D
Glömt bort från gång till gång va jag brukar ta..!!

På vägen hem såg jag en fet o stor älg..
Han bara kleeev över ett staket..
O lunkade in i skogen..
Jösses, de e stora alltså..
O sen va det rådjur, katter, harar o 75000 nattfjärilar som störde i lyset..
Ett helt zoo:D

Men nu e jag så otroligt trött så ska krypa ner..
Skönt med en ledig dag imorgon..
Blir promenad o sista vattengympan för säsongen..!!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0