Nu vet jag...


 

Efter lördagen kände jag att höfterna värkte lite..

Kunde inte förstå varför..

Igår så lyckades ja hitta detta:D

Lite på andra sidan oxå, o har tänkt fram o tillbaka va faen det kunde komma ifrån.

Igår slog det mig!!

Magda skulle visa hur man helst INTE vill bli väckt på morgonen.

Så hon ställde sig med fötterna under höfterna i sängen o studsade upp o ner så jag flög som en vante.

O hennes tår gjorde sitt, om man säger så:D

 

Något öm kan jag säga.. haha..

 

Har varit ute på en liten morgonpromenad.

Ätit frukost nu o sitter redo för arbetsdag nr 2.

Ska strax ner till haga o hämta min fina klocka som mina föräldrar hade köpt till mig på tenerriffa..:)

Ska passa på o ta en kaffe me mor innan jag drar mig in mot stan..

 

Ikväll åker jag raka vägen till vattengympan.

Hoppas att jag hinner hoppa ner i basängen innan det börjar..

Borde gör det iaf..:)

Antar att detta e det 2a o sista riktiga passet för denna veckan.

Får fylla de andra dagarna med lite hemmaträning o långpromenader..

 

va så sugen på att beställa hem en skivstång o lite vikter igår.

Så jag kan köra ett pumppass hemma..

Men blev lite snål:/

runt 700 kr för det billigaste..

O att ha Martina, Daniel, Anna eller Åsa framför sig gör ganska mkt:)

De e riktigt bra tränare..:)

 

Nu ska jag packa ihop mina saker o dra!

 

Puss hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0