Onsdaaaag...

Vaknade av att mor ringde..
Trodde kl va 11 o fick lite smått panik, till jag tittade igen o den bara va 9..
pjuhu..
Gick upp runt halv 10 o åt frukost..

styrde lite innan jag drog till mitt gamla jobb o pratade lite med chefen..
Sen vidare mot stan..
Trots ledig dag hamnade jag där endå:D

Fick lite ärenden gjorda o fick mysa lite med Elias oxå..
Blev bjuden på smarrig lunch o lite kaffe oxå..
Vi gick ner till affären för att få lite friskluft..
köpte en musli som jag ska testa..
Får se om den e god..:)
Syrran hade även gjort hennes goda bröd, så jag fick hem en limpa..
Mmmm så gott det är..



Nu ska jag strax träna mitt sista boxercisepass, på läääänge..
det e väl uppehåll snart o jag jobbar alla onsdagar framöver..
O vem vet vart jag håller hus när det startar i höst igen..!!
Så jag ska njuta av varje svettdroppe ikväll!!



Eftersom man är lite ego så tog jag några formbilder innan linnet åkte på..
Saker o ting sker, så e det bara..!!



Det e sådan här som gör att jag vill kämpa vidare..!!
Så ett tips till er andra, titta inte alltid på vågen, titta på bilder oxå..
Ta månad för månad, o se skillnad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0