Pig-lördag..

Ja, inte lill-lördag, utan piglördag heter det visst..
Enligt radion idag på morgonen iaf:D
Pigorna va tydligen lediga onsdagar för att de fick jobba på lördagar..
Så nu kan ni det:D

Var på möte idag på jobbet..
Lite kaffe, information om kommande varor, statistik o budget o annat smått o gott...
Fick schemat för Maj me..
såg bra ut..:)
Valde ut mina semesterveckor oxå..
Efter mötet så fick jag en glädjechock när systeryster o Elias stod o väntade på mig..:)
Det e så härligt att å träffa den lilla killen o få en dos då o då, annars klarar jag mig inte..:)
Stackaren e sjuk, o det syntes..
Men hoppas han snart blir bra så han får en fin påsk:)

När de hade gått gick jag ut o styrde bland alla nya plantor..
Vem vill inte ha en blåbärsbuske? Jag vill!!
O jättefina kryddor kom det hem oxå..
Där ute fick jag o den kollega jag minst pratat med bra kontakt..
Känns lite som om vi alla ligger på samma nivå, vi e liksom gänget med humor:D
kan ni tänka er, det finns folk som förstår min låga humor:D

När jag kom hem slängde jag mig på crosstrainern o sen körde jag lite styrka..
Så ett litet pass blev det allt..
Men nu har jag ätit, o diskat upp allt o matlådan e klar..
E pratade om sin tacopaj igår, så blev sugen på att göra en..

Det va supergott..:)
Ska ta mig nog en promenad om en stund tänkte jag, alla måsten e klara för idag....
Skönt o andas lite friskluft med efter att man stått vid spisen..:P

Kändes lite smått ledsamt att missa kvällens boxercise, men enligt K missade jag inte SÅ mkt..:P
Men det börjar droppa av med folk så jag hoppas verkligen att det blir ett pass den 14e april, för det e den enda kvällen jag kan denna månad..:/
Sen e det nog sommaruppehåll..
Hrm..
Får kämpa hårt hemma då.:P

Hoppas ni haft en bra dag..:)
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0