Seg i bollen...

Natten till idag va ingen höjdare..
Låg o lyssnade på ett smatter mot rutorna, det verkligen ösregnade..!!
Sen när jag väl somnat så vaknar jag med hjärtklappning o svettattack..
Pjuhu tänkte jag o somnade om..
O så vaknade jag sen igen o samma sak..
Vet inte vad som kan ha hänt:S

Men va iaf ute o gick på morgonen..
Kan egentligen kalla det för "en piggna-till-runda" för de blir inte så långa:/
Men det e mkt godare att äta frukost efter att man varit ute..

Blev några koppar kaffe innan jag åkte mot en heldag på jobbet..
Tog en kaffe till innan jag gick ner i butiken..
sen va det lunch, då blev det en kopp efter maten, sen gick jag en runda för att piggna till.
Hann med en kaffe till innan jag gick ner igen:D
Vid 5tiden blev det kesella med hallon, o vet ni. Jag tog en kaffe till det:D
Kunde ni väl aldrig gissa:D

När arbetsdagen va över så drog jag o tankade bilen full..
Sen vidare till friskvårdscenter för ett pass cx..
Hann med 15 minuter på gåbandet innan för Carro va så snäll o sa att jag fick:P

Men eftersom gårdagens boxercise-pass gav en sjuhelsikes träningsvärk efter sig så fixade jag knappt magövningarna..
O röven ska vi inte tala om:D
Men någon nytta gjorde jag, även att det inte kändes så jättegivande..:/
När jag kom hem slängde jag mig i soffan o slog ihop lite gott o blandat..



Har fastnat för havregrynsgröt med färska jordgubbar, skitgott..
o så rök sista påskskinkan på syrrans superdupergoda smörgåsar:)
Lite kesella med jordgubbar skymtar i skålen till vänster o lite färskpressad epelsinjouice..:P
Hade ju ffs bara en apelsin:P

Nu e jag skittrött, o ska fixa det sista in för morgondagen innan jag slänger mig i sängen o hoppas på en bättre natt..:)

Imorgon e det heldag som gäller, o stannar i stan över natten..:)
Så myyyysigt...!!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0