Skärtorsdag...

Ja idag kanske jag skulle ta mig en kvast o dra till blåkulla..
Men nej, jag tar min bil o drar till Vetlanda o jobbar lite..:P

Låg till 9 idag..:/
Var ute på en minipromenad.
Blev nog bara 20 minuter, men man piggnade till lite iaf..

Är så fruktansvärt trött på kvällen o morgonen..
Ska lära mig att lägga mig lite tidigare..

Ätit en smarrig frukost..
blev äggmackor o ett glas blåbärssoppa..
Inte jättenyttigt direkt, men så otroligt gott med mjukt bröd ibland..:P

Sitter med idétorka vad det gäller mat till ikväll..
Har lite färs kvar i kylen..
Slår väl ihop några köttbullar eller nått..
Haha...

Ska stanna till hos Elias innan jag åker hem..
Kolla så han mår bättre..!!

Så antar att kvällsträning utgår..
Men är ledig imorgon, så ska nog ta mig ut på en långpromenad..
Om vädret tillåter..:P

Ha en bra dag o ni som äter påskgodis, ät några bitar åt mig oxå..
För jag hoppar nog över i år..:)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0