Snorunge...

Det e vad jag är just nu..
Började ju känna av halsen o öronen i början av veckan..
Men nu har det övergått till snorig näsa..
Igår rann den heeela tiden..
snöt nog ur halva hjärnan..!!

Natten har varit riktigt jobbig..
Visste inte att man kunde nysa när man sov..
Men jo, så e det..
säkert 10 ggr har jag vaknat av en nysning..!

O halsen har tjocknat av allt slem så har inte sovit så jättedjupt..
Vilket innebar sovmorgon idag..
Kom upp lite för sent, men jag hann..:)

Sista arbetsdagen denna veckan..
Skönt med ledig helg..
Ska sova länge imorgon, så det så:)

Jag tittar nog in ikväll..
kramar

Kommentarer
Postat av: sandra

usch da.. hoppas de inte blir värre.. titta gärna in hos mej på jobbet me..:)

2012-04-20 @ 10:16:21
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0