Söndag...


Började bra..
Solen sken o jag va redo för en arbetsdag på jobbet..
Vi jobbar bara två på söndagar, o det gick bra..!
Slutade 14.15 så drog till en affär o fixade en sak innan jag drog mig hemåt..
Har gjort lunchlåda tills imorgon..
O plockat bort påsken..
Ska dammsuga hade jag tänkt.
Men det e så boooring så hamnade här istället..

Jag väntar även in min fina för lite te..
Men än så länge har ingen dykt upp..!

Sen ska jag ner till haga en sväng o lämna lite saker..
Blir nog en lugn kväll, o tidig sänggång..
För det väntas en heldag på mig imorgon..

Veckans träning har varit en flopp..
Ja, det är faktiskt så..
Ibland kan jag inte förklara hur jag tänker..
För om någon skulle äta en skål chips, så skulle de säkert gå en sväng för att lätta sitt dåliga samvete..
Men jag, nej nej.. Jag gör det lite värre istället, o äter lite skit till..
Så fredag, lördag o söndag har jag inte gjort annat än ätit skräp, o har jag tränat eller gått då?
Öhh nej..!!
Så nu får det hända nått i huvudet på mig..
Annars går det utför..!!

Veckans träning blev iaf..

Mån: Morgonprom+20 min styrka+50 min pw.
Tis: Morgonprom
Ons: Boxercise
Tors: Morgonprom+ cx
Fre:
Lör:
Sön:


Ja, vad säger man?!!?

Bitterfitta delux!!


Näe, dammsuga va det ja...


Kommentarer
Postat av: Vera

Jösses vilken härlig färg dina ögon fick i den tröjan :)

2012-04-17 @ 08:51:25
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com
Postat av: svar till vera

tack, var faktiskt en kund som sa nått liknande igår..:)

2012-04-17 @ 10:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0