Söndag...!

Haft en jättetrevlig dag i stan med syrran o Elias..:)
Vi drog ut till skogarna o hälsade på fina Sussie oxå..
Kul o se dig tjejen..!!

Sen fick jag tacos när vi kom tillbaka till syrran..
Mums..
Drog med henne till tvätthallen så hon fick visa mig hur det gick till att tvätta bilen..
haha..
Jag e inte så teknisk, men guuud så smidigt det var..:)
Så nu fattar till o med jag hur det funkar:D
Se så fin min pärla e nu med nya däck o allt..

 

När jag skulle åka hem från stan så va det jättemörka moln o syrran o jag dividerade om det va åska eller snö på gång..

Men hann bara in i bilen så blixtrade det till o ett sprakade muller kom tätt efter..

Jag skulle in på Maxi o handla till frukosten imorgon o när jag va klar så va jag fast, det verkligen ösregnade, så jag o ett antar personer stod under taket o väntade på att det skulle lätta. Det small några ggr till men lugnade ner sig efter några minuter.. Träffade en rolig prick som oxå stod där, han pratade på som om han inte pratat med någon på flera dagar.. haha.. Underlättade väntetiden om man säger så:D

 

Nu har jag fixat morgondagens matlåda.. Fick bli fläskfilé med wokgrönsaker..

För imorgon måste jag börja om på nytt.. Denna veckan har gått helt åt helvete.. O jag menar det!!

Va länge sen jag hade en sådan här period o jag förstår nu hur bra man mår när man äter nyttigt o rör på sig..

Imorgon kommer vågen visa hur illa det kan gå o varför jag inte ska äta som jag gör..

Dels har förkylningen gjort sitt, o latheten har tagit över..

Men jösses, så här går det ju inte att hålla på..!!

Nu blir det nya tag..

O jag startar veckan med morgonpromenad o avslutar kvällen med härlig pump!

 

Trots otroligt pinsam träning under veckan så e det lika bra att visa den.

Måndag: Morgonprom+ Pump

Tisdag: 30 min Pw + Vattengympa

Onsdag:

Torsdag: Morgonprom m stavar

Fredag:

Lördag:

Söndag:

Säger ingenting, så har jag ingenting sagt!!

Kan lägga till ett USCH där i o för sig!!

 

Ska ta o plocka o dona lite nu..

Tack Sandra för maten, dina goda smörgåsar som ska förgylla min måndagsmorgon o tack Elias för alla härliga skratt o mysiga blickar....!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sandra

tusen tack själv kära du:)

2012-04-22 @ 20:05:31
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0