Underbara sol...

Vacker morgon:)
Blev en morgonpromenad o märkte inte av att jag hade skoskav nu när jag tog mina riktiga skor:D
Solen värmer ordentligt nu..
Suttit ute på balkongen en stund..

Ska åka mot jobbet om ca 30 min..
Men blir nog ner till ica o säga hej till syrran först..

Ikväll ska jag göra lite Cx här hemma..
Måste få igång hemmaträningen igen..
Det e ju så enkelt, o det e så skönt när det e gjort..:)

Igår somnade jag som en sten..
Kände mig som en stor säck potatis..
Mörbultad o varje muskel va stum..
Underbara känsla!!

Har hört att det  inte är bra att äta för mkt proteiner..
Stämmer det?
KAN man få i sig för mkt?

Ni som e lediga, lapa sol åt mig oxå:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0