Dag 1...

Ja nu har man överlevt första dagen efter semester..
Heldag på jobbet o sen en timmas pump som avslutning..
Jag är trött, jävligt trött:D
Både i kropp o knopp..
Men tiden sprang iväg idag, det känns bra då:P
Lina jobbade ju oxå så vi lunchade ihop o gav oss ut på äventyr...
Lina fick korv, om man säger så:D
 
Nu har jag duschat o slänger i mig lite mat..
Blev en kantarellmacka o massa sallad..
Mumma...
 
Jag kommer sova som en sten inatt..
 
Imorgon blir det arbetsdag 2/6 för denna veckan..
Bra start, långvecka haha...
 
Sen avslutar jag morgondagen med nya bodystep på gymet..
Får se vad det e för skoj..
Kan tänka mig att jag flåsar på bra där efter en kvart:D
 
Men jag förtjänar att lida, för nu har jag fan ätit så det räcker..!!
Vågen visade återigen en ledsen summa..
Men det e ju inte vågens fel, det eju mitt egna..
Ingen tvingar mig att äta, det har jag val själv..
Idag har jag gått upp 11 kg sedan 1 mars..
 (ca ett halvår)
Helt sjukt va fort det gick upp.. :/
 
Men det e dags o ta tag i det nu..
Jag vill inte bli lika stor som jag va 2010 då jag vägde 12 kg (!!) mer än idag..
Jag vägrar...!
 
Bra jobbat ikväll syrran..
Det kommer snart glöda i dina ögon som det gjorde förr i den där spegeln..:)
We will be back! 
 
Ne, nu har jag en tisdag att ladda inför..
Tjaoo..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0