Dagen som försvann...

Vaknade runt 9 som vanligt..
Åt frulle o drog iväg ett sms till pappa..
Han skulle till växjö så fick erbjudandet att haka på, o jag e inte svår så;)
 
Vid 11 drog vi iväg o blev lite småsaker rikare men många hundralappar fattigare..
 
Men roligt va det..
Dels att komma utanför skyltarna o dels att umgås med pappsen:)
 
Vi va hemma runt 5 o då hamnade vi på datorn o mina däck hamnade på blocket..
Får se om jag får dom sålda eller inte...
Det märkts...
 
Nu e kl rand 20.30 o jag har ätit, badat, plockat in tvätten, diskat o pratat i telefon med några st..
Mer blir nog inte gjort idag..
 
Har varit skittrött hela dagen..
gått i dimman typ..
 
Hoppas på bättre energi o bättre väder imorgon..
 
Säger så, hej..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0