Effeeffeeffektiv...

Sov visst lite längre idag..
Men hade svårt för att somna igår..
Så vid 10 va jag på benen..

Hämtade mina sprutor på apoteket innan det va dags för frulle..
 
Glömde helt bort att ta sprutan igår, så jag fick ta den idag..
Men vet inte om jag inbillar mig men har haft ont i svanken idag..
?!
Kanske har jag gjort något konstigt eller va det bara en liten varning:)
 
Efter frukosten satte jag igång o planterade om växterna som ska me till nya lyan..
9 st blev det..
de andra ska jag ge bort, eller slänger jag dom..
Min mor e ett växtfreak o tycker om att fylla sina fönster med alla möjliga sorter:P
 
Har dammsugat alla mattor me så de ska få sig en omgång med högtryckstvätten imorgon på haga..
Så hoppas att vädret tillåter mig att ligga på knä o skrubba några timmar..:)
 
Slog ihop en muffinsomgång nyss så ska bjuda syrran på dom..
Men hade inte allt som behövdes så fick bli ett ihopplock av lite allt möjligt..
tog honung i iställe för allt smällt smör o hoppade över sötningsmedlet helt..
Dock hade jag bara ett ägghelvete så den blev inte lika bra i konsistensen..
Men ganska ok ändå..
Får se vad hon tycker...
 
Har ni provat o göra dom?
Vad tyckte ni?:)
 
Nu ska jag plocka ihop lite grejer o ta cykeln ner till haga..
Där sitter syrran nu o sen kommer Elias o D..
 
Kanske får jag däcken sålda i em..
Hoppas hoppas..:)
 
Ikväll ska jag till min fina Magda..
Ryktades om räkmackor, mumma!!
 
Dag 9 utan godis o kakor (äkta alltså)
Mina muffins räknas inte:P
 
Heja mig!
 
Dags o dra..
Tjopptjopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0