EKO!

Ja nu ekar det här minsann...
Har nu mera 21 kartonger som står ut med väggarna..
O endel skåp/lådor e tomma..
Man tror inte man har så mkt när man sitter o klurar, men jag drog en feting-lögn för mig själv..
 
Vill bara börja köra o plocka upp så jag ser ett slut på det hela..
(jag har ju inte ens börjat)
 
Ska ringa på måndag o se om jag kan få nyckeln redan på fredag, den sista aug..
Istället för att vänta till måndagen den 3,e..
Har ju faktiskt betalat hyran redan för en HEL månad..
Men jag hoppas de går med på det..:)
 
Fick lönen idag, o den va hel o fin..
Så nästa månad kommer tydligen semestern dras..
Känns heeelt ok..
 
Hade ingen vidare matlust när jag kom hem..
Hade planerat att göra pizza, sen ändrade jag mig på vägen hem från jobbet till omelett, men blev knäcke med ägg o sen havrekuddar..
Va så sugen på kokta ägg.:D
 
har även fått ut alla grovsopor på gården..
Blev "bara" fyra rundor upp o ner..
Så bye bye svarta julgransjävel:D
 
Ska framkalla lite foton nu, så jag kan rensa på datorn sen..
Det e ju inte bara i  hemmet jag måste fixa o dona, jag måste ha ordning o reda även på datorn..
O sen ska pärmarna rensas från gamla fakturor o viktiga papper som inte längre e viktiga ska bort..
 
Jag har o göra, om man säger så...
 
Ne, nu ska jag göra ett sista ryck innan jag kryper ner med vindruvorna i sängen o tittar på tvn innan jag somnar..
 
Imorgon blir det jobb igen..
Sen e 6dagarsveckan över..:)
En hel söndag ledigt, sen kör vi fem dagar igen..
O vad händer sen??
Jo, dags o flytta..:)
 
Jag ska bara flika in att jag skött mig o hållt mig ifrån gott o onyttigt i 5 dagar nu:)
 
Tack o hej..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0