Fredagens slut..

då va denna dagen över..
Men har hunnit med det jag ska o lite till...
 
Träning i stan gick bra..
Va där i två timmar o nej, jag kan inte påstå att jag låg i så hårt under den tiden..
Men jag gjorde armarna ganska trötta o svetten lackade så något bra gjorde jag väl..:P
Får tacka Marcus för att du kom, o nästa gång så ska vi se till svettas ordentligt:)
 
Åkte hem o slängde mig i duschen..
Sen fick jag en vän på besök så en kopp te slank ner..
 
Sen vidare mot Änga där MASSA mat dukades fram..
Kändes som en liten julafton mitt i sommaren..
Allt från jansson till ägghalvor..:)
Åt så jag höll på att spricka..:D
 
Värmen o maten gjorde mig trött o seg så åkte ca 3 timmar senare..
 
Nu har jag tagit ner hatthyllan..
Det e ju ett slags kvällsnöje en semesterfredag:D 
Men det måste göras..
 
Blir snart sängen känner jag..
 
Tack alla för idag...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0