Härliga promenader..

Startade morgonen med 40 min stavgång..
Lika varmt o svettigt som sist..
Men det bränner fint i armarna:D

Åkte o jobbade heldag sen..
Har för många bollar i luften, o vet inte riktigt vart jag har röven..
Vad e viktigast att hinna med, o i vilken ände börjar man..
hann iaf med en del av det jag skulle..
Ingen träning ikväll, så det fick bli en promenad med M efter att jag slängt i mig lite mat..
Det e jätteskönt ute, så man kunde egentligen gått huuuur långt som helst..
Att gå o prata med någon gör verkligen skillnad..
Man tänker inte på att man rör på sig liksom:)

Nu har jag smällt i mig knäckebröd med ost o kaviar..
Enbart för att jag va sugen på nått..
Men borde låtit bli, för jag åt ju faktiskt vid halv 8:/
Men men..

Imrogon e det redan torsdag...
Tiden går fort!!

Nu måste jag ta tag i denna lyan tror jag..
Bye..

Kommentarer
Postat av: A

Ha en underbar framtid kommer alltid spara minnet av dig.

/A

2012-08-30 @ 07:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0