Lillördag...

Ja då va denna onsdagen över..
Jösses va dagarna springer förbi när man jobbar...
Det känns helt ok, snart dags o flytta ju:)
 
Idag startade jag dagen med en kort morgonpromenad..
Den blev inte lång, men alltid bättre än inget..
Va extremt trött när jag vaknade, kommer ju aldrig i säng när man ska..!!
 
När jag kom till jobbet va det dags att ta itu med pappershögen..
Det börjar sakta men säkert ordna upp sig efter semesterns bekymmer, som så fint väntade på mig när jag kom i måndags..
Jag säger bara inscan, suck!
 
Hann inte va på plats på minuter förän chefen säger "och där har vi kopian"..
Jaaa, syster o Elias kom på morgonbesök..
Det gjorde hela min dag..
Han hade tydligen tagit bilnycklarna o sagt "pila", så då körde hon bort till mig:)

Goaste lilla varelse:)
 
På tal om barn..
De är ju så härliga,o de tänker så otroligt udda..
Igår hade jag en kille på ca 6 år som kom med sin mamma till kassan.
Han tittar lite snett på mig o sen säger han
-Idag har mamma varit själv hemma för första gången.
Jasså, svarar jag, vart har du varit då?
- i skolan, o mamma är för gammal för o vara där.
Trodde mamman skulle dö av pinsamhet:D
 
O idag kom det tre små barn med sin mamma o köpte spån.
Ena flickan sa
- vi ska köpa husdjur.
Va roligt, vad blir det för något då? undrar jag.
- En mus, för mamma tål inte marsvin.
Mamman flikar in att hon sagt till barnen att om de så gärna ville ha ett marsvin så kunde tyvärr inte mamman bo kvar med ett litet hopp om att de ville välja en annat djur.
Då säger en annan flicka
- Vi ville hellre ha ett marsvin men pappa e mycket strängare än mamma.
Hahaha..
Jag visste knappt vad jag skulle svara där så det blev bara ett leende:D
Jag säger då det, BARN<3
 
Men i alla fall..
Arbetsdagen gick fort, o sen va det dags o åka hemåt..
 
Har lagat middag o mammsen har varit upp några timmar..
Tiden går så fort när man väl sätter igång o diskuterar...:)
 
Disken e borta (pjuhu) så nu ska jag ta mig en soffstund med vindruvor innan jag lägger mig..
 
Jag ska ut o gå imorgon innan frukost, med stavarna, så det så..:)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart vi kikar förbi när vi ändå inte har annat för oss:) barns kommentarer e för Goa ibland :) längtar tills de där
Meningarna sätter igång!

Ses kanske innan jobbet idag me kram

2012-08-23 @ 05:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0