Mosters lilla buse...

Ja nu har han åkt, lilla killen..:)
 
Trots att jag e snortrött o det ser ut som ett bombnedslag här så har jag haft det bra med Elias:)
Jag tror att han har haft roligt han oxå!
 
Igår va vi ute å promenad o stannade till vid lekparken nere vid kajen..
Sen mot Magda där vi smaskade smörgåstårta..
På vägen hem stannade vi utanför lägenheten o lekte lite till..
 
När vi kom han in blev han lite rastlös o saknade nog mamma o pappa, för han stod med skorna i handen o grät vid dörren..
Men Pila fick en ide..
Så resten av kvällen blev det "brumbrum" på datorn..
Satt som ett ljus o morrade till allt från cross till monsterbilar..
 
Natten blev ingen höjdare..
Sov dåligt både jag, han o syrran..
Efter mkt om o men så va det morgon, vaknade av en kille som satt upp o log bakom nappen..
Pekade ut mot fönstret o brummade.. haha..
Men jag insåg att utan frukost så skulle varken han eller ja orka med denna dagen..
Så ut i soffan o gosa ner oss med datorn på i högsta hugg, brumm brumm:)
 
Klädern aåkte på o vi gick ut på gården..
Där kom tyska barn o körde kickbike, så två timmar senare så hade han kört både sin egna trehjuling, deras kickbikes o lek i lekparken..
 
Då fick det bli en promenad till ica o säga hej till Mamma Sandra..
En glasccchh fick det bli oxå:P
 
Sen vidare ner till haga där han somnade gott i stora sängen..
Jag smet iväg till tandläkaren o fixade tanden....
 
När plutten vaknat så gick vi hem igen o startade middagen som va klar tills syster slutade jobba..
Nu har jag tagit hand om en jättedisk o tänker inte röra diskbänken mer ikväll..
 
Ska bli skönt o sova ut imorgon..
 
Måste säga att ni för'äldrar e enastående..
Det krävs uppmärksamhet o tålamod till 100%¨...
Men lilla Elias har skött sig jättebra o det har varit roligt att få ha honom här..
O bästa av allt är när han nu säger Pila o inte bara ila..:)
 
Jaha, så såg iaf min första semesterdag ut!! 
 
Tjipp o hej..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0