Näst sista dagen...

sen har jag semester..
 
Jobbar imorgon oxå sen tar jag några veckors ledigt för att inrikta mig på att rensa o packa...
Önskar att jag hade fått tummen ur röven o börjat redan nu så jag kunde använda semsestern till något roligare, men kvällarna har försvunnit på nätt sätt ?!
 
Efter jobbet drog jag till till pumpen..
Va inte på topp kände jag o det märktes oxå om man säger så..
Hade inte alls samma styrka som vanliga fall..
Men jag kom dit, o jag gjorde det jag kunde, så får vara nöjd med det.. :S
 
Ska lägga mig nu o kolla lite på tv innan jag somnar..
 
Marknaden har startat o det spelas för full där nere..
Mysigt o sitta o lyssna lite på balkongen:)
 
Men jag väntar på morgondagen, då ska det festas:)
 
Kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0