Pjuka...

Gårdagen bjöd på lite allt möjligt...
 
På sena eftermiddagen blev det lite bus med Elias på haga med övriga familjen...
 
Sen tog jag o en vän en liten roadtrip...
Timmarna gick o efter 8 timmar utan mat så skrek magen efter mat...
Skulle köra några mil hem o insåg att jag va trött o behövde något som piggade upp mig..
-Socker!
Så in på statiol o köpte choklad o cocacola..
Slängde i mig allt på 2 röda o hem kom vi...
Började känna mig konstig o de där smarriga räkmackorna som väntade på oss va inte så smarriga längre, inte ens o titta på..
Tog ett bett men insåg att jag inte fick i mig mer..
 
Friska luften trodde jag skulle hjälpa men ack så fel jag hade..
Det susade i huvudet o illamåendet blev värre..
La mig en stund o andades djupt men hjälpte inte..
Istället vattnades de i munnen o fick springa akut till toaletten..
Kan ju säga att jag inte e sugen på choklad länge, varken se eller känna smaken!!
 
Synden straffar sig själv..
Blääää...
 
Direkt efter mådde jag prima..
Illamåendet va totalt borta o fick i mig vatten...

Sov gott sen med lite öm mage efter "pjukkrampandet" men annars helt ok..
 
Idag har jag fått mattorna rena, iaf renare..
De hänger på tork nere på haga men tror de e lika blöta nu som innan, för det kom en jäääävulsk åskskur med ett antar knastrande muller innan..
 
Har ätit mat med Magdis i eftermiddag o visat en lite udda sida av mig själv, om man säger så:D
Hoppas inte stackarn får mardrömmar, hahaha...
 
Kl e nu strax efter 19 o jag e rastlös..
så jag ska hoppa i skorna o gå en runda..
Känns som om det skulle friska upp både mina trötta ögon o huvudet..
 
Tjaaaaråå...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0