Tisdag dåra...

Vaknade strax innan 10..
Hade svårt o somna igår/natt..
Låg bara på ytan av sömnen hela tiden o hade spränghuvudvärk..
men somnade tillslut..
 
Idag har jag varit nere o hämtat mina rena mattor, så de står nu redo i förrådet..
O så har jag handlat lite o gjort en paj till ikväll..
 
Ska om ca 2 timmar åka mot stan för att sedan hämtas av Lina för att åka mot Adam..
Hoppas att vädret håller i sig under kvällen..
Hör o häpna, jag ska festa en vardag:D
 
Blir kvar i stan inatt..
För imorgon ska jag vara med Elias en stund när mamma Sandra o pappa Daniel ska göra något viktigt:P
 
Nehe, kanske e dags o fixa i ordning sig...
 
Ha en bra tisdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0