Trötter...

Jag märker mkt väl hur min kropp reagerar på sötsaker..
Tex så vaknar jag alltid sjukt mkt tröttare än vanligt..
Beror nog på sockrets up and downs..
 
Uscha..
Dumma socker.. :/ 
 
Nu ska jag strax hoppa i bilen köra hem (?!) till stan..
Man får väl nästan kalla det så:P
 
Ska skriva skadeanmälan på kollisionen, igen!!
24 maj hände det, o det e inte klart än..
Morr...

Sen blir det middag me syster o familj..
Kommer R o J med kanske? :)
 
Ikväll blir det bingolotto med bästa..
 
Eftersom vi sa att det som fick första fisken igår slapp laga mat så åkte jag på det  ikväll:D
Ska se vad det blir för smarrigt..:)
 
Hoppas ni har en bra dag..
Kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0