1a December...

Det är lördag..
Snön ligger vit på marken, (täckt hela min bil)
Det är några minusgrader..
Den klarblå himlen blir sakta men säkert molnfylld...
 
Jag ska om ca 30 min åka till jobbet...
Borde cykla, men det finns en del negativa ting om det, andra positiva..
Men det får helt enkelt bli att väcka pärlan o brumma bort till andra sidan stan istället...
 
vägning idag, hyffsat nöjd..
- 1,5 kg under månaden...
 
Sätter nya mål inför 1 januari...
 
På tisdagkväll blir det ingen step, utan pump iställe..
Ska ta det försiktigt då jag känner hur kraften försvunnit en hel del...
 
I em ska jag osyster  Sandra vara med på "modell för en dag"...
Ska bli roligt att bli sminkad av någon annan..
Hoppas att bilderna blir bra så de är värda att köpa med sig hem...
 
Igårkväll kom en fin vän på fikabesök..
Jag bjöd på min goda hasselnötslaté..
eftersom hon ville ha en till så antar jag att den gick hem;)
 
efter några timmars skratt o konstiga ord blev kl så pass mkt att hon gick köra hemåt o vinternatten..
Men jag vet nu att om man blir kär så ska man få fjärilar, mygg o baggar i magen..
O det kan faktiskt säga "klick", eller klack o klutt ibland oxå:D
Jösses, vad va det i det där kaffet egentligen:D
 
Efter en kväll med på tok för mkt godsaker vaknar jag idag med sockerbakfylla, en mage som strejkar o ett huvud som bankar o säger "Whaaaat?"...
Den där lilla djävulen på högra axeln har arbetat för hårt nu, jag ska anställa min lilla vita ängel på vänsteraxeln o låta henne jobba lite extra denna månaden...
Så det så...!!
 
Nu ska jag ut o sopa fram das Auto o åka o jobba några timmar...
Tjaoo..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0