Bodypump...

Sitter o har ätit ett par knäckisar..
Ska strax hoppa ner i stövlarna o gå ner till gymmet..
Ikväll blir det pump, o jag har inte varit på evigheter...
Känner att armarna e som ett enda tomrum..
Ingen styrka alls..
Så jag ska se hur detta går.. :/
 
O vad ryggen tycker ska oxå bli spännande...
Känner jag av den så får det bli en spruta imorgon, annars håller jag mig till 3e veckan som vi sagt..
 
Jag kände ju ingenting innan, så varför strula nu???
 
Som alla vet så har snön vräkt ner idag..
O det e så sjukt ledsamt..
Jag e ingen vintermänniska, inte alls..!!

bläää..
 
Nehe..
 
Dags att packa ihop skor o shit, sen traska neråt..
 
Heja mig, heja mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0