En lång lördag..

Jobbade några timmar på förmiddagen/eftermiddagen..
Sen åkte jag till netto o skulle köpa lite o äta..
vilket resulterade i att de hade lösgodis för 2.90 hg idag, så ja, det blev en påse..
 
Sen hem o äta minipizzor sedan igår..
 
Efter det blev det soffan en stund innan jag gick till maxi..
Eller snarare halkade ner till Maxi..
För fy satan va halt det är ute..:(

Man kan ju inte gå normalt någonstans..
Ge mig ljumna kvällar o rena gator så man kan ta långa härliga promender...
 
Någon, snälla?
 
Skulle haft middagsgäst ikväll, men blev inte så..
O jag kände inte för att laga maten jag hade tänkt till mig själv, så jag va o hämtade en pizza på arena..
Förstår inte hur jag en gång i tiden kunde få i mig en hel, eller nästan iaf..
Man e ju dömätt efter en halv..
i o för sig e det ju mkt på dessa men ändå liksom..:S
 
Jag har väl mer eller mindre inte gjort så mkt mer under dagen..
Plockat o diskat lite..
 
Skulle egentligen kunna hoppa i lite snyggare kläder o gå ner till hotellet, men njaee..
Jag e varken sugen på alkohol eller dans just nu:D
 
Så jag kryper ner i soffan o tittar vidare på sagan om ringen..
 
Imorgon blir det Virserum en sväng..
 
Jag e tatueringssugen igen, om någon ville veta det.:P
 
 
Säger så, hej..

Kommentarer
Postat av: sandra

haha ja men de blir lätt så eftr massa godis å skräp men du.. ja har mer hamsterlår än kinder.. om du vill veta å sköldpaddeskal som skinkor å en badboll som mage

haha.. godnatt sis
å du kommer göra pappa extra glad för semlor

Svar: Haha.. vilka jämförelser:D du e för go:)
ja jag tror nog att han skulle uppskatta det..
kram
Pila

2012-12-29 @ 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0