Kvälls-styr..

Åkte direkt till träningen efter jobbet idag..
Det blev step med syster o idag rann svetten som den skulle..
Det e så sjukt härligt o ta ut sig så pass...
 
O ikväll fick jag syrran till att lyckas ordentligt med en viss övning..
För jag skrek, o skrek lite till o ja, jag skrek högt!!
Jag struntade i att alla hörde, för jag skulle få henne o lyckas, o japp, WE DID!
 
Det e nått helt annat o träna med Sandra, för hon får mig att ge det lilla extra..
Hon har liksom gett energin ett ansikte:)
 
Ikväll har jag ätit (maten va klar sedan igår), duschat, diskat o nu står en kaka i ugnen som jag ska bjuda kollegorna på imorgon på kvällsmötet...

Hoppas bara att den blir bra..
 
Jag har kommit på att jag ska banne mig gå på Elias första luciatåg, trots att det är kl 07.00 min lediga dag..
Det vill jag vara med på..
Undra om det finns några pepparkaksgubbar där?
 
Eller får de kanske inte gå ifrån flyktingförläggningen..
Nu tar jag ett gäng clementiner o kryper ner i soffan..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

¨h du e för go:) ska hälsa elias att du kommer på torsdag å ska kika på honom... då blir han glad

sov gott å bra kämpat ikväll

Svar: Ja gör det, så kanske han ser mig i mörkret:)
Pila

2012-12-11 @ 22:09:48
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0